Frakt og retur

Retningslinjer for refusjon
For de fleste varer kan du, i den usannsynlige situasjonen at produktet ditt er defekt, sende det tilbake til oss for refusjon eller bytte av varer innen 30 dager etter mottak. Refusjon for returfrakt er ikke tilgjengelig for dette.

For å være kvalifisert for retur må varen være ubrukt og i samme stand som da du mottok den. Den må også være i originalemballasjen.

Frakt
Vi tilbyr gratis frakt på alle våre produkter. Leveringstiden er normalt 5-9 virkedager. Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med en sporingslenke slik at du kan følge leveransen din.

Våre produkter sendes via DHL, UPS og FedEx for å sikre rask og trygg levering.

Garantibetingelser og angrerett
Garantien gjelder kun produksjonsfeil og dekker ikke skader som skyldes at kunden har mistet eller brukt produktet feil. Det er kundens ansvar å håndtere produktet med forsiktighet.

Angreretten gjelder bare hvis emballasjen er ubrutt og i original stand. Hvis emballasjen er brutt eller produktet har blitt brukt, kan vi ikke akseptere retur. Når du benytter deg av angreretten, må du kontakte vår kundeservice innen 14 dager etter mottak av produktet for å starte returprosessen.

Returer (hvis aktuelt)
Når returen er mottatt og kontrollert, sender vi deg en e-post for å varsle deg om at vi har mottatt den returnerte varen. Vi vil også varsle deg om vi godkjenner eller avviser refusjonen din. Hvis refusjonen godkjennes, vil den bli behandlet, og en kreditt vil automatisk bli overført til kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmåten innen et visst antall dager.

Forsinkede eller manglende refusjoner (hvis aktuelt)
Hvis du ikke har mottatt noen refusjon ennå, må du først sjekke bankkontoen din på nytt.

Ta deretter kontakt med kredittkortselskapet ditt, det kan ta litt tid før refusjonen din blir offisielt bokført.

Kontakt banken din. Det er ofte en viss behandlingstid før en refusjon blir publisert.

Hvis du har gjort alt dette og fortsatt ikke har mottatt refusjonen din, kan du kontakte oss ved å bruke kontaktskjemaet vårt.

Bytte (hvis aktuelt)
Vi bytter kun varer hvis de er defekte eller skadde. Hvis du trenger å bytte til samme vare, kan du sende oss en e-post ved å bruke kontaktskjemaet vårt.

Fraktkostnader for retur
Vi vil instruere deg via e-post om hvor du skal sende varen din for retur.

Du er ansvarlig for å betale for dine egne fraktkostnader for å returnere varen. Fraktkostnadene refunderes ikke. Hvis du mottar en refusjon, vil returfraktkostnadene bli trukket fra refusjonen din.

Avhengig av hvor du bor, kan tiden det tar før det ombyttede produktet når frem til deg, variere.

Hvis du sender en vare som koster mer enn 750 kroner, bør du vurdere å bruke en sporbar frakttjeneste eller kjøpe en fraktforsikring. Vi garanterer ikke at vi vil motta den returnerte varen.